Sardi Main Nihar Munh Khane Wali Ghizaien In Urdu / Hindi

Sardi Main Nihar Munh Khane Wali Ghizaien In Urdu / Hindi

سردیوں میں نہار منہ کھانے والی غذائیں جو جسم کو طاقت پہنچاتی ہیں

sardi-main-nihar-munh-khane-wali-ghizaien-1

سردیوں میں نہار منہ کھانے والی غذائیں: سردیوں میں روزانہ یہ غذائیں کھانے سے جسم اندر سے مضبوط ہوتا ہے۔ سردیوں میں ہمارا نظام انہضام سست ہوجاتا ہے اور ماہرین کے مطابق ہمارے 80 فیصد مدافعتی نظام کا تعلق نظام انہضام سے ہوتا ہے۔اس کے علاوہ ہم سردیوں میں پانی کم پیتے ہیں۔ جسم میں پانی کی کمی ہوتی ہے، ایسی حالت میں بیمار ہونے کے امکانات بہت بڑھ جاتے ہیں۔

سردیوں میں روزانہ یہ غذائیں کھانے سے جسم اندر سے مضبوط ہوتا ہے۔ ماہرین صحت کا کہنا ہے کہ سردیوں میں خالی پیٹ کچھ غذائیں کھانے سے نہ صرف بیماریاں دور رہتی ہیں بلکہ آپ دن بھر توانائی سے بھرپور رہتے ہیں، اس لیے ہمیں سردیوں میں یہ غذائیں کھانے کی ضرورت ہے۔

مضبوط اور صحت مند جسم کے لیے یہ غذائیں باقاعدگی سے خالی پیٹ کھائیں۔

سردیوں میں نہار منہ  کھانےوالی غذائیں

لوگ سردیوں کے موسم میں مختلف چیزیں کھانا پسند کرتے ہیں۔ اس موسم میں کئی طرح کے پکوان تیار کیے جاتے ہیں جن کا اپنا ذائقہ ہوتا ہے۔اس دوران تلی ہوئی اشیاء کا استعمال غیر ارادی طور پر بڑھ جاتا ہے جو کہ آپ کے نظام انہضام کو سست کر سکتا ہے۔ سردیوں کے موسم میں اپنی خوراک کا خیال رکھنا بہت ضروری ہے۔

دن کی شروعات کے لیے آپ کو سردیوں کی کچھ خاص غذائیں اپنے منہ میں شامل کرنی چاہئیں۔ ایسا کرنا چاہیے جس سے آپ صحت مند رہیں گے اور کئی بیماریوں سے بھی بچ جائیں گے۔اس آرٹیکل میں آپ جانیں گے سردیوں میں خالی پیٹ کون سی غذائیں صحت کے لیے فائدہ مند ہیں۔

Sardi Main Nihar Munh Khane Wali Ghizaien In Urdu / Hindi

 کے استعمالات اور مضراثراتClotrimazole Skin Cream :مزید جانیئے

پپیتے کا استعمال

پپیتا ہماری آنتوں کے لیے اچھا مانا جاتا ہے، یہ پیٹ کے بہت سے مسائل کا علاج کرتا ہے، ٹھنڈا کھانا کھانے والوں کے لیے پپیتا ایک سپر فوڈ ہے، پپیتا ہر موسم اور ہر جگہ پایا جاتا ہے، آپ اسے آسانی سے اپنے ناشتے میں شامل کر سکتے ہیں۔

 یہ بھی کہا جا  سکتا ہے کہ یہ کولیسٹرول کو کم کرتا ہے، دل کی بیماریوں کو ٹھیک کرتا ہے اور وزن میں کمی کے ساتھ ساتھ بہت سے دوسرے صحت کے فوائد فراہم کرتا ہے اور سردیوں میں اسے خالی پیٹ کھانے سے نظام انہضام مضبوط ہوتا ہے۔

شہد اور نیم گرم پانی

سردیوں میں اپنے دن کا آغاز نیم گرم پانی اور شہد سے کریں۔ شہد معدنیات، وٹامنز، فلیوونائڈز اور انزائمز سے بھرپور ہوتا ہے جو آنتوں کو بھی صاف رکھتا ہے۔

شہد کو نیم گرم پانی میں ملا کر پینے سے جسم کے تمام زہریلے مادے خارج ہو جاتے ہیں۔ اور یہ خون کو صاف کرتا ہے جس کے پورے جسم کی صحت پر اچھے اثرات مرتب ہوتے ہیں۔

اس کے علاوہ یہ وزن کم کرنے میں بھی بہت کارآمد سمجھا جاتا ہے اور جسمانی وزن میں اضافہ کئی خطرناک بیماریوں کو جنم دینے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

دلیا (سردیوں میں نہار منہ کھانےوالی غذائیں)

سردیوں میں جو کے دلیے سے بہتر کوئی ناشتہ نہیں۔ اگر آپ کم کیلوریز والی اور غذائیت سے بھرپور کوئی چیز کھانا چاہتے ہیں تو دلیا کھائیں۔ سردیوں میں اسے کھانے سے یہ جسم سے زہریلے مادوں کو باہر نکالتا ہے اور آنتوں کو صاف کرکے صحت مند رکھتا ہے۔

دلیا طویل وقت تک بھوک کو دور رکھتا ہے اور وزن کو کنٹرول میں رکھتا ہے اور سردیوں میں ناشتہ شروع کرنے سے مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے میں مدد ملتی ہے آپ کو معدے کے مسائل کے بارے میں معلومات کے لیے معدے کے ماہر سے رابطہ کرنا چاہیے۔

بھیگے ہوئے بادام

بادام مینگنیز، وٹامن ای، پروٹین، فائبر، اومیگا 3 اور اومیگا 6 فیٹی ایسڈز سے بھرپور ہوتے ہیں۔ بادام کو ہمیشہ رات کو بھگو کر صبح کھائیں۔

بادام کو بھگونے کے بعد ان کی جلد کو نکال کر کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے اور سردیوں میں بادام کھانے سے جسم و دماغ کو طاقت ملتی ہے اور جلد کو سخت موسم سے بچاتا ہے۔

بھیگے ہوئے اخروٹ (سردیوں میں کھانے کے لیے)

سردی میں صبح نہار منہ بھگوئے ہوئے اخروٹ جیسے بادام کی طرح کھانا زیادہ فائدہ مند ہے۔ اپنے دن کا آغاز رات کو بھگوئے اخروٹ کھا کر کریں۔بھیگے ہوئے اخروٹ غذائیت سے بھرپور ہوتے ہیں۔ 2-5 اخروٹ رات کو بھگو دیں اور صبح خالی پیٹ کھائیں۔

یہ آپ کے جسم کو حیرت انگیز توانائی فراہم کرے گا اور آپ کے جسم کو وائرل بیماریوں سے بچانے کا باعث بنتے ہیں اور آپ کے مدافعتی نظام کو مضبوط کرے گا۔

خشک میوہ جات

ناشتے سے پہلے مٹھی بھر خشک میوہ جات کھانے سے معدہ صحت مند رہتا ہے۔ یہ نہ صرف ہاضمے کو بہتر کرتا ہے بلکہ معدے کے پی ایچ لیول کو نارمل کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

کشمش، بادام اور پستے کو اپنی روزمرہ کی خوراک میں شامل کریں۔ بس ان کو زیادہ نہ کھائیں ورنہ یہ نقصان دہ ثابت ہوں گے۔

کشمش

کچن میں پایا جانے والا ایک چھوٹا خشک میوہ کشمش عام طور پر میٹھے پکوانوں اور کچھ دیگر کھانوں میں گارنش کے طور پر استعمال ہوتا ہے لیکن ماہرین کے مطابق اکثر لوگ اس کے صحت کے فوائد اور رازوں پر توجہ نہیں دیتے۔

کشمش کو رات کو ایک گلاس پانی میں بھگو کر اگلی صبح خالی پیٹ کھانا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہو سکتا ہے۔

کشمش کتنی مقدار میں کھائی جا سکتی ہے؟

سردیوں میں نہار منہ روزانہ 2 کھانے کے چمچ کشمش کھانا جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے، اس میں 15 گرام کاربوہائیڈریٹس ہوتے ہیں، اس لیے ایک یا آدھا چمچ کھانے سے بلڈ شوگر لیول پر زیادہ اثر نہیں پڑتا۔

کھانے سے پہلے آپ کو ڈاکٹر سے مشورہ کرنا چاہئے۔ تو یہ بہتر ہے۔ ذیابیطس کے لیے ذیابیطس کے ماہر سے ضرور رابطہ کریں۔

کھیرا کھانا

سردی میں کھیرا کھانا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے، خاص طور پر یرقان کے مریضوں کے لیے۔ اب کھیرے سردیوں میں بھی دستیاب ہیں۔

کھجورکا استعمال

سردی کے موسم میں کھجور کا استعمال جسم کے لیے فائدہ مند ہے، اس سے جسم کو طاقت ملتی ہے اور پیٹ کے کیڑے ختم ہوتے ہیں اور اعصاب کو تقویت ملتی ہے۔

!نتیجہ

صبح اٹھنے کے بعد ایک گلاس نیم گرم پانی پینا بہتر ہے۔ یہ نظام ہاضمہ کو صحت مند رکھے گا۔ اس کے بعد ایسی غذاؤں کا انتخاب کرنا دانشمندی ہے جو معدے کی صحت اور حفاظت کے لیے اچھی ہوں اور آسانی سے ہضم ہوں۔

سردیوں کی خوراک میں ایک چھوٹی سی غلطی آپ کو بیمار کر سکتی ہے۔ اس کے ساتھ سردیوں میں مدافعتی نظام بھی کمزور ہوتا ہے، اسے بڑھانے کے لیے ضروری ہے کہ سردیوں میں صحت بخش غذا کھائیں، کیونکہ سردی کی وجہ سے آپ کا ہاضمہ اور میٹابولزم سست ہوجاتا ہے، اس لیے کوشش کریں کہ کسی ماہر سے مشورہ کرکے ان کا استعمال شروع کریں۔

Click Here To Get More Information About Health Problems

Leave a Comment

Scroll to Top