Gardan Ke Jhuriyan Khatam Karne Ka Asan Tarika In Urdu / Hindi

Gardan Ke Jhuriyan Khatam Karne Ka Asan Tarika In Urdu / Hindi

گردن کی جھریوں سے چھٹکارا پانے کے 6 آسان گھریلو ٹوٹکے

gardan-ke-jhuriyan-ka-ilaj-1

گردن کی جھریاں ختم کرنے کا آسان طریقہ – جھریاں عام طور پر عمر بڑھنے کا ایک قدرتی حصہ ہیں۔ گردن کی جھریاں، یا لکیریں، منہ، آنکھوں، ہاتھوں، یا پیشانی کے ارد گرد پائی جانے والی عام جھریوں سے ملتی جلتی ہیں۔

ہماری گردن کی جلد پتلی اور نازک تہہ ہوتی ہے۔ گردن جسم کے ان حصوں میں سے ایک ہے جو بڑھاپے کی علامات ظاہر کرتی ہے۔ لہذا، جلد کی دیکھ بھال کے مناسب طریقوں سے گردن کی جھریوں سے چھٹکارا حاصل کرنا ممکن ہے۔

جلد کی دیکھ بھال کے بہت سے معمولات میں، ہماری توجہ عام طور پر چہرے، بازوؤں اور ٹانگوں کے گرد گھومتی ہے۔ اس کے مقابلے میں گردن پر زیادہ توجہ نہیں دی جاتی، اکثر جلد کی دیکھ بھال کے معمولات میں اسے نظر انداز کیا جاتا ہے۔ لیکن گردن یکساں توجہ کی مستحق ہے، خاص طور پر جب اس کے ارد گرد جھریاں بن جاتی ہیں۔

View More: How To Remove Neck Wrinkles Naturally At Home – 6 Best Ways

گردن کی جھریوں کی عام وجوہات

گردن کی جلد چہرے کی جلد سے بہت ملتی جلتی اور نازک ہوتی ہے۔ بڑھتی عمر کے ساتھ، جلد کی ناقص صفائی اور ماحولیاتی عوامل جیسے آلودگی اور الٹرا وائلٹ شعاعوں کے سامنے آنے سے، جلد اپنی لچک اور چمک کھو دیتی ہے۔کولیجن کی پیداوار کم ہو جاتی ہے، اور جلد جھکنے لگتی ہے۔ یہ جھلتی ہوئی جلد تہہ یا جھریاں پیدا کرتی ہے جہاں یہ ہموار اور ہموار ہوا کرتی تھی۔

عام طور پر چالیس سال کی عمر کے بعد چہرے اور گردن پر جھریاں اور باریک لکیریں نمودار ہوتی ہیں۔ بہت سے لوگ اپنے چہروں کی نسبت اپنی گردن پر زیادہ نمایاں جھریوں کی شکایت کرتے ہیں۔لیکن زیادہ تر لوگوں کی گردن پر اس وقت تک جھریاں نہیں پڑتی جب تک کہ وہ پچاس کی دہائی میں نہ ہوں۔ بہت سی چیزیں ہیں جو قبل از وقت بڑھاپے اور گردن کی جھریوں کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔

Gardan Ke Jhuriyan Khatam Karne Ka Asan Tarika In Urdu / Hindi

گردن کی جھریوں سے چھٹکارا پانے کے 6 بہترین گھریلو علاج

یہ بلاگ جلد کو جوان کرنے اور جلد کو سخت کرنے کے مؤثر طریقے پیش کر رہا ہے جو گردن کی غیر مطلوبہ جھریوں کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ گردن کی جھریوں کو دور کرنے کے لیے ان کے بہترین علاج درج ذیل ہیں۔

گردن کی جھریوں کے لیے بہترین مصنوعات کا استعمال

جو بھی مصنوعات آپ اپنے چہرے پر استعمال کرتے ہیں وہ آپ کی گردن پر بھی لگائی جا سکتی ہیں۔ گردن کی جھریوں کے لیے آپ کو کوئی خاص لوشن یا بہترین کریم خریدنے کی ضرورت نہیں ہے۔ آپ کی جلد کی دیکھ بھال کی موجودہ مصنوعات آپ کی گردن کی جھریوں کو کم کرنے میں کارگر ثابت ہو سکتی ہیں۔

جھریوں سے نجات کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ روزانہ اپنے چہرے اور گردن کو موئسچرائز کریں۔ ہر روز، گردن پر تیل سے پاک موئسچرائزر لگائیں، مصنوعات کو آگے اور پیچھے یکساں طور پر پھیلائیں۔

اس کے علاوہ، ہفتے میں کم از کم ایک بار باقاعدگی سے ایکسفولیئشن جلد کے مردہ خلیوں سے چھٹکارا پانے میں مدد کرتا ہے۔ اگر بڑھتی عمر کے اثرات آپ کی جلد پر جھریوں کی صورت میں ظاہر ہونا شروع ہو گئے ہیں تو پریشان ہونے کے بجائے جلد کو ٹائٹ کرنے کے لیے کسی ماہر جلد سے رابطہ کریں۔

گردن کی جھریوں کو کم کرنے کے لیے ورزش کریں

گردن کی ورزش سے پٹھے مضبوط ہوں گے۔ جیسے جیسے یہ پٹھے سخت ہوتے جائیں گے، وہ آپ کی گردن کی جلد کو سخت کر دیں گے اور کسی بھی لکیر یا جھریوں کو ہموار کر دیں گے۔ باقاعدہ ورزش گردن کی نئی جھریاں بننے سے روکنے میں بھی مددگار ثابت ہوگی۔

یہ مشقیں آپ کو گردن کی چربی تیزی سے کم کرنے میں بھی مدد کر سکتی ہیں۔ گردن کی جھریوں کو کم کرنے کے لیے ایک اچھی ورزش ٹھوڑی ٹک ہے۔ اس پوزیشن کو پانچ سیکنڈ تک رکھیں اور اسی ورزش کو دس بار دہرائیں۔

ریٹینول والی گردن کی کریمیں اور وٹامن سی کے ساتھ سیرم کااستعمال کریں

ماہرین اس بات پر متفق ہیں کہ وٹامن سی پر مشتمل کریم، سیرم اور لوشن خاصے موثر ہیں۔ یہ جلد پر لگنے پر اینٹی آکسیڈنٹ کے طور پر کام کرتے ہیں اور کولیجن کو بڑھاتے ہوئے اسے الٹرا وائلٹ نقصان سے بچاتے ہیں۔

جب سیل کی تخلیق نو کی بات آتی ہے تو ریٹینول بھی بہت موثر ہے۔ یہ جوان، ہموار نظر آنے والی جلد پیدا کرنے کے لیے سیل ٹرن اوور کے عمل کو تیز کرتا ہے۔ جلد پر کوئی بھی نئی مصنوعات استعمال کرنے سے پہلے ہمیشہ ماہر امراض جلد سے مشورہ کریں۔

ہائیڈریٹڈ رہیں

کافی مقدار میں سیال پینے سے زہریلے مادے نکل جاتے ہیں، جس سے جلد خوبصورت اور جوان محسوس ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ، جب جسم میں پانی کی کمی ہوتی ہے، تو جلد اپنی لچک اور چمک کھو دیتی ہے۔ لہذا، ہائیڈریٹ رہنے کے لیے زیادہ سے زیادہ مائع استعمال کریں۔

اس کے علاوہ، اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کافی پانی پئیں کہ آپ کے جسم کی ضرورت کے مطابق ہائیڈریشن حاصل کریں۔ کم از کم، آپ کو روزانہ 8 گلاس پانی پینے کا مشورہ دیا جاتا ہے، جو صحت مند نظر آنے والی جلد کو فروغ دے گا۔

گردن کی جھریوں کو کم کرنے کے لیے کھانے اور مشروبات کا استعمال 

وٹامنز اور منرلز سے بھرپور متوازن غذا جھریوں کے علاج کے لیے بہترین ہے۔ کافی مقدار میں پھل اور سبزیاں ضرور کھائیں جن میں وٹامن اے، سی، اور ای ہوتا ہے۔یہ وٹامنز بڑھاپے کی علامات کو مؤثر طریقے سے کم کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کو گردن کی جھریوں کو دور کرنے میں بہت مدد کریں گے۔

گردن کے پوسچر کو بہتر بنائیں

کیا آپ جانتے ہیں کہ آپ کی گردن کی غلط کرنسی اس کی ظاہری شکل کو متاثر کر سکتی ہے؟ مثال کے طور پر، جو لوگ اپنے فون کو نیچے دیکھتے ہوئے گھنٹوں گزارتے ہیں وہ ایسی حالت کا شکار ہو سکتے ہیں جسے “ٹیک نیک” کہا جاتا ہے۔ساگوان کی گردن جھریاں اور گہری لکیریں ظاہر کر سکتی ہے، چاہے آپ کافی جوان ہوں۔ اس مسئلے سے بچنے کے لیے فون کو اونچا رکھیں اور اپنی گردن کو سیدھا رکھیں تاکہ جلد پر زیادہ دباؤ نہ پڑے۔

گردن کی لکیریں اور جھریاں عمر بڑھنے کا ایک عام حصہ ہیں۔ یہ جزوی طور پر جلد کی لچک کھونے اور وقت کے ساتھ UV روشنی کے سامنے آنے کی وجہ سے ہوتے ہیں۔اگر تمباکو نوشی، یا سن اسکرین کا استعمال نہ کرنا بھی آپ کو قبل از وقت جھریاں پیدا کرنے کا سبب بن سکتا ہے تو آپ کو فوری طور پر ماہر سے رابطہ کرنا چاہیے۔

Click Here To Get More Information About Health Problems

Leave a Comment

Scroll to Top